Buenas tardes

I'm back! :) Som sagt har våran internet laggat lite, men det är fixat nu!
Dom första skoldagarna är avklarade nu, men många återstår innan höstlovet. Jag har suttit och övat lite på mina första spanska glosor. Det ska bli jätte roligt att lära sig ett nytt språk som dessutom är större än engelskan.

Jag har dessutom vunnit veckans blogg på Johannas blogg! Hon kommer länka mig i flera inlägg så jag hoppas att statistiken går upp lite. Tack så mycket :)

Imorgon är det borta match mot Tallboda. Jag känner på mig att det kommer gå bra :)
Det kanske kommer något mer inlägg lite senare.

Hasta luego


» Pappa

Hola Erika

Espero que vaya bien para aprender español.



Buena suerte con el fútbol de mañana.

Abrazos, papá

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: