Atlascup 2010

Igår körde jag atlascup. Det är en inomhuscup i fotboll för dom som undrar. Vi delade upp vårt lag i två lag. Torstorp och Lotorp. Jag var i Torstorp.
Jag gjorde första målet i våran första match faktiskt. Ganska stolt.
Vi kom till semifinal där vi mötte kumla. Vi ledde med 1-0 hela matchen men när det var fyra sekunder kvar så gjorde kumla 1-1. Vi fick fem minuter till och första målet vann. När matchen var slut så hade ingen gjort mål så det blev straffar. Vi stog och typ bad till gud att vi skulle sätta dom och gå vidare till final, även fast ingen av oss tror på gud.
Elle satte den avgörande straffen och vi gick vidare till final mot Eneby. Fatta hur glad jag blev.
Vi förlorade mot Eneby i finalen, men det gjorde ingenting för vi var beredda på det.
Efter våran cup så stannade några kvar för att spela med 96orna. Där gick det inte lika bra.

Mitt number one fan!




Issa, Michelle, Elenor, Emma, Jag, Sanna, Sara


Elle


Straffar




Vi ber








» I S S A ♥

fina bilder! :D

» Vilma Olsson

( ganska stolt över bilderna )



kan jag kopiera bilden på Tindra ? <3



Grattis en gång till XD

» elenor

så himla rolig cup! bästa nånsin! :D<3

» The Father

Underbar match mot Kumla, så in i bomben spännande :D

Fina bilder Vilma har tagit, roligt att många blev så bra. Kramar !!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: