Dag 02

Dag 01 - Presentera mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Min klass
Dag 04 - Mitt första husdjur
Dag 05 - Min bästa vän
Dag 06 - Min musik
Dag 7 - Mina idoler
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Min perfekta pojkvän
Dag 10 - Mitt favorit minne
Dag 11 - Min favorit födelsedag
Dag 12 - Något jag ångrar
Dag 13 - Min barndom
Dag 14 - N
ågot som gör mig glad
Dag 15 - Min rädsla
Dag 16 - Min favoritplats
Dag 17 -
Någon som jag saknar

Min första kärlek. Första gången jag var ihop med någon var i ettan. Jag var inte kär. Jag tyckte att han var söt.
Jag tror inte att man kan vara kär när man är så liten. Men min första kärlek var när jag gick i femman om jag inte har fel. Vi var ihop ett halv år eller något innan vi gjorde slut. Typ tre månader efter så blev vi ihop igen.
Det var fler i min klass som var ihop, så efter skolan ibland så brukade vi gå hem till mig och kolla på film. Anledningen till att vi jämt gick till mig var att jag hade störst TV.
Sen på en fest så fick vi reda på att den här killen skulle flytta. Det vart typ kaos :o Alla grät, utom jag? Fattar inte varför.
Lite mer än en månad efter så flyttade han till en stad som låg en timme från lilla Finspång där vi bor. Det är väl inte så långt, tänker ni. Men det är långt, iallafall om man är 11 nästan 12år.
Vi var fortfarande ihop efter att han flyttade. Han kom och hälsade på ibland men det blev mer och mer sällan.
När vi hade vart ihop i nästan ett år så gjorde vi slut. Eller a, det var typ 4 dagar innan våran 1års dag. Sen några dagar efter så skulle mitt lag på cup i Tallboda som ligger vid Linköping. Jag sa att han fick komma och kolla om han ville. Men han kunde inte för han skulle också på cup. Det visade sig att det var samma cup.
Lite läskigt :s

EN LÄNK TILL ELENOR SOM ÄR VECKANS BLOGG! :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: