Dag 02

Dag 01 – Vem vill jag vara för en dag
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Den här veckan
Dag 06 – Snyggaste kändiskillen
Dag 07 – Mina drömmar
Dag 08 – Mitt favoritminne
Dag 09 – Något beroende
Dag 10– Detta ångrar jag
Dag 11 – Den här månaden
Dag 12– Det här åt jag i dag
Dag 13 – Vad är kärlek?
Dag 14– Min dag

Jag har sammanlagt fyra syskon. Anton och Vilma är min pappas tjejs barn. Jag har känt dom i kanske 1 och ett halft år. Vi har grymt många minnen från den korta stunden. Speciellt med Vilma. Vi gör typ allt ihop. Det bästa minnet är nog från RixFm festival i Västerås, när vi satt framför scenen i ca.6 timmar och snackade. Tiden gick ganska snabbt då för vi hade så roligt. Ett annat minne är från Önsta Dagen när vi träffade Rabih och Eddie.
Och när vi var i Danmark så hade vi inte kännt varandra så jätte länge. Men det var ändå hur roligt som helst. Och mysigt i bilen på natten när vi åkte hem. Vi måste åka dit någon mer gång.
Anton, som är mitt äldsta syskon, är väl den med bäst humor i familjen. Men ibland även den tråkigaste, när du spelar xbox tillexempel. Men det är roligt när vi spelar den där roliga banan med huset och gummi dockan i badkaret.
Så har jag ju min minsta lillebror Markus som är den som är mest äkta, eller hur man säger. Han är ganska jobbig och dryg ibland. Men ibland är han schysst. När jag får spela på hans mobil eller när jag får låna den för att gå in på internet :) Vi har också många minnen eftersom jag har kännt honom sen jag var 3år.
Och mitt minsta och sötaste syskon Tindra är en liten nykomlig på lite mer än 2 veckor. Hon är grymt söt och det vet nog dom flesta eftersom jag har visat bilder. Hon är med i min header.


Anton

Vilma


Markus



Tindra



» The Father

Rolig läsning :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: