Dag 05

Dag 01 - Presentera mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Min klass
Dag 04 - Mitt första husdjur
Dag 05 - Min bästa vän
Dag 06 - Min musik
Dag 7 - Mina idoler
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Min perfekta pojkvän
Dag 10 - Mitt favorit minne
Dag 11 - Min favorit födelsedag
Dag 12 - Något jag ångrar
Dag 13 - Min barndom
Dag 14 - N
ågot som gör mig glad
Dag 15 - Min rädsla
Dag 16 - Min favoritplats
Dag 17 -
Någon som jag saknar

Min bästavän är Theres Petersson. Jag lärde känna henne när hon började spela i Lotorp.
Jag kan lita på henne till 100%. Jag kan berätta allt för henne för jag vet att hon inte berättar för någon.
Den som tycker illa om Theres borde uppsöka läkare. Jag skulle aldrig svika henne eller snacka skit om henne och jag tror inte att hon skulle göra det om mig heller. Hon är en sån vän som alla önskar sig <3


En gammal bild som jag hittade på facebook :)



» Thez

Erika Lundgren du är bäst. :D

(eller efter mig ialf.) ;)

Älskar dig bästavän. :) <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: