Dag 06

Dag 01 – Vem vill jag vara för en dag
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Den här veckan
Dag 06 – Snyggaste kändiskillen
Dag 07 – Mina drömmar
Dag 08 – Mitt favoritminne
Dag 09 – Något beroende
Dag 10– Detta ångrar jag
Dag 11 – Den här månaden
Dag 12– Det här åt jag i dag
Dag 13 – Vad är kärlek?
Dag 14– Min dag

Måste faktiskt säga att det inte finns bara en.


Eddie Razaz i Rebound är snygg. Visste ni att han är modell? :)

Rabih Jaber är mer söt än snygg.
Chace Crawford i Gossip Girl.
Cristiano Ronaldo i Real Madrid.
Taylor Lautner i Twilight filmerna.
Danny Saucedo i EMD.




» elenor

och så justin bieber såklart, erika, du vet, han som är typ jättejättejättejättejättekänd och lika snygg som han är känd!!!!!!!!!!!!!

» kajsa

haha nä inte justin b. han ser ju ut som han är 12 år. Danny Saucedo är snyggast av alla.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: