Idag - Dag 10

Dag 01 – Vem vill jag vara för en dag
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Den här veckan
Dag 06 – Snyggaste kändiskillen
Dag 07 – Mina drömmar
Dag 08 – Mitt favoritminne
Dag 09 – Något beroende
Dag 10– Detta ångrar jag
Dag 11 – Den här månaden
Dag 12– Det här åt jag i dag
Dag 13 – Vad är kärlek?
Dag 14– Min dag

Jag ångrar en sak, som ni tycker är larvigt, jag lovar.
Jag ångrar en sak när jag träffade Rabih och Eddie förra gången, i Västerås.
När vi stog och snackade lite på baksidan av byggnaden brevid deras bil, så kom dom ju ut. Alla sprang och kramade dom, men jag stog kvar. Jag kommer ihåg att jag var sjuukt nervös. Jag fattade inte att det hände på riktigt. Allt hände lixom så fort. Jag visste att dom skulle komma någon gång, men inte direkt.
Eddie var så snäll och stog och kramade en tjej jätte länge. Hans största fan typ. Jag tänkte att jag skulle gå fram till honom när tjejen var klar. Men jag vågade inte och en annan hann före.
Jag vågade inte gå fram till Rabih heller. Men när jag hade bestämt mig för att göra det så satte han sig i bilen. Eddie också.
Fattar inte att jag var så feg. Kommer aldrig förlåta mig själv för det.



» The Father

Nästa gång kommer du ta steget.

» elenor

svar:mycket, mycket trevligt

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: