It's just the way it goes, with the dreaming people

Känner mig väldigt stolt efter löpningen idag! Innan vi stannar första gången så springer vi ganska långt. Kanske lite mer än en halv kilometer. Varje gång har jag blivit sjuuukt trött, men idag orkade jag springa hela vägen utan att knappt vara anfådd! Klarade dessutom av att springa fyra varv runt ett radhusområde. Det gick långsamt i uppförsbacken, men jag stannade aldrig. Bara nästan en gång.
Efter löpningen gick vi in och drack läsk. Vettiga tränare va?

Måste lägga till att Theres faktiskt blev sjuk tack vare vårt krig igår. Trots det så lyckades jag med att inte mylad idag! Dom gick på Alida istället :) Jag stog på andra sidan av den långa korridoren och kännde mig som en toppen kompis!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: