Jag börjar om - Dag 01

Dag 01 - Presentera mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Min klass
Dag 04 - Mitt första husdjur
Dag 05 - Min bästa vän
Dag 06 - Min musik
Dag 7 - Mina idoler
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Min perfekta pojkvän
Dag 10 - Mitt favorit minne
Dag 11 - Min favorit födelsedag
Dag 12 - Något jag ångrar
Dag 13 - Min barndom
Dag 14 - N
ågot som gör mig glad
Dag 15 - Min rädsla
Dag 16 - Min favoritplats
Dag 17 -
Någon som jag saknar

Jag heter Erika. Som alla vet. Jag började blogga i juli. Anledningen var för att jag läste många bloggar och tyckte att det skulle vara roligt med en egen. Jag hade rätt.
Jag är 13 år och går i sjunde klass på Nyhemsskolan. Jag har gått på Nyhem ända sen sexårs.
När jag inte är i skolan och sliter som ett djur, oftast, så spelar jag fotboll. Jag har spelat i nästan 6 år. Jag spelar i ett lag som heter Lotorp/Torstorp.
Jag gillar att fotografera också med min Canon EOS 1000D.

Nu skrev jag inte så mycket på presentationen eftersom ni får läsa alla dagar :)

ELENOR



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: