Jag hann ju inte igår - Dag 09

Dag 01 – Vem vill jag vara för en dag
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Den här veckan
Dag 06 – Snyggaste kändiskillen
Dag 07 – Mina drömmar
Dag 08 – Mitt favoritminne
Dag 09 – Något beroende
Dag 10– Detta ångrar jag
Dag 11 – Den här månaden
Dag 12– Det här åt jag i dag
Dag 13 – Vad är kärlek?
Dag 14– Min dag

När vi har mineral vatten hemma så är jag beroende. Det är inte så ofta vi har det hemma. Antar att det är därför. Alla smaker, alla sorter, allt funkar. Men LOKA har lite mer kolsyra och då kan man inte dricka lika mycket. Efter en match eller träning på sommaren är den nästan bäst.

För någon månad sen så var jag beroende av te. Det var när vi bodde i gamla lägenheten. Men nu har allt gott te tagit slut, så jag är inte beroende längre.




» elenor

din mupp erojka! :D /mig & den gående alejda!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: