Like a psycho

I morgon är det tisdag och det betyder avslutning! Eller a, vi har ju ingen avslutning eftersom vi brukar ha cabaré men dom bygger om i Folketshus :@
Slutar klockan tio imorgon och då följer bästa Evelina med hem till mig :) Snacka skit och glo på film tror jag nog att vi gör. Måste passa på nu, för snart är det jul och nyår och sen sticker hon till Chile och kommer hem i februari :(
Så jag ska ta och städa lite i mitt rum. Kanske till och med tar och packar upp resten.

Föresten så hatar jag mig själv för jag tappade våran dator i golvet när jag snubblade på ett par kartonger i våran gamla lägenhet och nu är ljudet lagg! Ibland funkar det som det ska. Och ibland låter det som att det är hack på en skiva. Får ryck.


En rödhårig söt tjej! <3



» e v e l i n a ♥

hahahah älskling <3<3<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: