Tionde december tvåtusentio

Fick tillbaka NO provet idag och kan säga att det gick väldigt bra, VG+! Dessutom fick resten av klassen minst G så Lotta bjöd på supergoda chokladbollar!

Volleybollen idag gick väl också ganska bra. Mitt lag har blivit lite bättre faktikst. Bara lite.
Jag stannade kvar lite längre efter skolan och spelade en match till. Hade ändå inget att göra en och en halv timme innan bussen gick.
Efter volleybollen gick jag tillbaka in till skolan för att se om det var någon rolig kvar, och jag hittade Eve. Jag stannade ett tag med henne och väntade på Kewin. Sen när jag gick och skulle möta Markus på skolgården så sprang Adam ut och mylade mig igen. Jag mylade tillbaka lite mesigt sen gick jag där ifrån.

Seröst så känner jag att min blogg är lite tråkig. Ska fundera ut något roligt att börja med. Inte Hissa & Dissa dock, det är för tråkigt för jag hittar inget roligt att dissa.

Något tips? :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: