Dagen innan dagen innan dagen jag flyttar

Hej bloggen!
Ser att jag har fått in en hel del frågor :) Vad glad jag blir.
Någpt som inte är lika kul är att jag kommer sakna mina söta vänner som bor här på nyhem :(
Kommer sakna när vi har gått till skolan och hem från skolan.
Men får försöka träffas så mycket som möjligt ändå.
Det ska iallafall bli massor taco kvällar med Eve! :)

Idag på no:n så gjorde Kewin så att det började brinna. Hihi. Det var lite roligt. Det brann bara på nät grejen som står på tre ben så det var inte allvarligt. Lotta försökte släcka elden med Moltas mapp men det funkade inte så hon fick ta på sig sånna där vantar som man kväver elden med. Haha. Synd att det inte varade så länge.
Jag säger inte att jag önskar att skolan brann ner. Det är faktiskt bra med en bra utbildning så att man får jobb :D
Efter skolan skulle Thhezz följa med mig hem, men vi gick ner på centrum. När vi satt inne på bibblan i några röda runda stolar eller soffor eller vad man nu kallar dom. Eller inte soffor kanske. Dom var i hård plast. Men aja! Då satt vi och garvade åt en rolig bok som jag hittade. Först så satt två ungar och glodde på oss. Den ena var kanske 9 och den andra typ 11? Vi struntade i dom och forsatte skratta åt boken. Efter en stund kom den lille fram och bah:
Varför ni skratta på mig?
Vi skrattar åt boken.
Ne. Ni skratta på mig.
Vi skrattar åt våran roliga bok!

Så tog han boken och kollade på och i den. 

Vad gör du?
Man kan inte skratta på boken.
Nehe. Men då kan väl inte du läsa då.

Det var massor mer men det där var roligast och jag orkar inte skriva mer.
Asså, han var invandrare så det var inte jag som skrev dåligt.
Nu ska jag plugga spanska snart men först ska jag ställa lite frågor på Eves blogg :D



» Thez

Mahaha. :D:D:D:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: