GODIS!

Det här köpte jag på båten:


Fyrpack läkerol. Jag har redan ätit upp ett paket (a)


Någon sur grej. Köpte en likadan fast röd/rosa men den åt jag upp på bussen.


Sexpack med mentos mint. Stod och valde mellan mint och cola, men det blev mint.


Maltesers XL


En meter tuggummi med äpple smak. Dock är det jätte surt i början för det sitter typ salt på utsidan.


Viva la diva nagellack. Hade faktiskt inte något nagellack med det här märket innan. Färgerna är jätte fina. Lina har målat med den mörka på mina tår och på fingrarna har jag den ljusa.

Sen så köpte jag vingummin till markus och någon choklad till mamma.
Kommer lite fler bilder från kryssningen lite senare. Ska försöka hitta någon snyggare textstil först :)



» Kitty

Fin design!

Hur hittade du min blogg?

» Kitty

- aha, det var ju ltie kul ;D

» Kitty

- Står i menyn, hiih ;D

» Anniie

MUMMS kanske inte naglacket då men, tyckte bilderna var sjukt fina

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: