I close my eyes and I just see a better day

Hej bloggen!
Idag hade jag musikprov, som jag trodde att jag skulle ha imorgon. Det gick ganska bra ändå.
På idrotten så spelade vi fotboll. Fast lite annorlundare. Med en stor grå gummiboll som är upp till knäna typ.
 Men sen efter musiken så stack jag, Thhezz och Michelle upp till medley och skulle simma. Vi var inte med förra gången ju, så vi fick simma med en annan klass. 8 längder bröst sim. 8x25 alltså och två längder ryggsim. Trodde att det skulle vara jobbigare än vad det var.
Imorgon ska jag och mamma till frissan och klippa oss. Behövs verkligen! Mitt hår är sjukt slitet. Ska bara toppa och klippa lite kortare sne lugg. Blir nog bra.
Ska nog ta och öva lite på engelska glosorna som är tills på fredag också. Eller ne. Kan fler än hälften. Asså Anders, vi går inte i typ femman? xd Seriöst, vi får as lätta glosor.
C ya!



» Evelina Bravo ♥

höllo.korrupta? hahah xd

» elenor

haha, har du lyssnat på justins nya låt pray erika? :D <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: