Sitter och myser

Har vart ute med Evelina och Kewin i snön. Som vanligt måste Kewin kasta en massa snöbollar. Jag fick 3 i nyllet. Tack Kewin. Fast han blev väl lite förlåten när han bjöd på stenhårda polly. Sen kom det massa och hade krig. Alla mot Kewin. Men tyck inte synd om honom för han förtjänade det verkligen. När jag inte hade någon känsel kvar i mina tår gick jag in.
Nu sitter jag och myser med en kopp varm oboy och väntar på att DH ska börja. Det är seriöst jätte spännande.
Jag vet inte varför, men jag har jämt en massa blogglust även fast jag inte har något att skriva. Har typ bara massa funderingar men jag skriver det aldrig i bloggen. Kanske ska skapa en ny kategori om det. Mina funderingar eller nått? Haha, får se hur det blir med det.
Kanske blir någon mer uppdatering i kväll, jag vet inte.

Kom igen! Är det verkligen ingen som vill ha frågestund? :o
Borde ju finnas någon iallafall eftersom jag har ett par unika varje dag. Typ 20?
Men snälla? (a)

Adiós



» elenor

jag vill erika! :)<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: