Svaren på frågestunden!

Jag fick in 10 frågor :) Mer än jag hade väntat mig faktiskt, haha :)

Varför gillar du just Rabih och Eddie så mycket, vad är det som gör dom så speciella?
Båda har jätte bra röster. Rabihs röst är ju lite speciell och Eddies är också jätte bra. Deras personligheter är awesome. Alla andra fans kommer fatta vad jag menar. Deras humor är sjukt rolig :) 

Har du någon favorit blogg?  
Nej, jag tror inte det. Jag massor olika bloggar men jag tror inte att jag har en favorit :)

Bästa minnet med REbound?
Det var 5 september på Önsta Dagen i Västerås. Det var helt sjukt för man blev lixom överaskad hela tiden. Både på signeringen, under framträdandet och efteråt när vi träffade dom vid deras bil :)

Finaste Rabih/Eddie har sagt till dig?
Det var på Önsta Dagen när Rabih sa sötnos till mig när jag hade gett honom min skylt :)

Vilka artister gillar du?
Rabih och Eddie. Förr lyssnade jag mycket på Agnes, men det var ett tag sen jag hörde från henne. Jag brukar också lyssna på Taio Cruz, Usher, Jay Sean, Bruno Mars och Jason Derulo :)

Favorit godis/chips?
I lösvikt finns det några godisar som är som små ljusrosa meloner som smakar surt typ, dom är mina favoriter i lösvikt :) Jag har inga favorit chips :)

Något pinsamt som du har gjort?
Jag kommer faktiskt inte på något just nu, haha :)

Erika, hur söt tycker du att Justin Bieber är på en skala 1-10, HELT ÄRLIGT!
Haha, en åtta kanske? :)

Varför började du blogga?
Jag läser ju massor av bloggar och tyckte att det skulle vara roligt att ha en egen också. Och jag hade rätt :)

Din polare, Evelina Bravo, hon är fett grym, hur kan hon va så awesome?
Jag vet inte. Hon är bara helt awesome helt enkelt! :D  

Sådär, det var alla frågor och svar :) Jag letade faktiskt efter en bild på godisarna, men jag hittade typ inga :p
Nu ska jag packa en sista kartong innan flytten imorgon!



» Anonym

sista är bezt <3

» L I N N E A

sv: Vad kul att du vill vara med, då får vi väl hoppas på att det är du som blir Dagens blogg!



Btw så hade du en jättebra motivering ;)

» Anonym

va med i dagens blogg? :) <3

» elenor

DET ÄR BRA ERIKA! :D

tack så väldans mycket för svaret! :) :D <3

» Kjartandina

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: