@ the new place

Tja bloggen! :)
Nu sitter jag och glor i den nya lägenheten och proppar i mig maltesers från kryssningen. Har lovat att visa bild på hur mitt rum ser ut, men jag har inte packat upp allt än så det är ganska stökigt. Dessutom har jag inte hämtat skrivbordet hos morfar än.
Idag har jag iallafall vart i lägenheten hela dagen. Har fått i mig lite kebab pizza också.
Nyss hade vi strömlöst i halva lägenheten. Inte i mitt rum som tur var. Men vi har fått tillbaka strömen nu. Fast vi kan inte kolla på tv. Vi har inte gjort något som man ska göra än. Haha.
Finns inte så mycket att göra för allt är ju ner packat.
Imorgon är det iallafall träning med Torstorps 97or i tennishallen. Trevligt trevligt. Jag kanske inte har sagt att vi ska gå ihop? Torstorps 97or och mitt lag ska gå ihop och bli ett lag tillsammans! :D
Imorgon ska även mina marsvin få flytta hit. Dom bor fortfarande kvar på nyhem. Över natten bara, sen hämtar vi dom.
Nu har jag inget mer att skriva så, HEJDÅ! :)


Min tapet


Min dörr är as ful och har ett hål i sig så jag satte upp massa fin fina bilder :D



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: