Tjejkväll!

Snart, eller vid halv sju sticker jag iväg på tjejkväll med lite tjejer från klassen.
Ska blir hur roligt som helst och är as taggad! :D
Tar med systemis, som jag sagt, och kommer ta massa bilder :)

Idag i skolan var det friends dagen så man skulle klä ut sig till typ en sagofigur, om man ville.
Jag klädde inte ut mig för jag hade inget att klä ut mig till. Och så ville jag inte.
Det var iallafall jätte roligt att se hur folk klätt ut sig! Svampbob, Darth Vader, Smurfarna. Och Eve var en prinsessa :)



» jussadussah

Kolla in på bloggen om du blev veckans blogg! ;d

Bli inte ledsen om du inte vann, kommer mer tävlingar o så :)

Puss!

» Evelina Bravo ♥

jag var så fin :')

sv: TACK!

» jussadussah

Haft en bra dag? ;d

kram

» elenor

tjejvällen var awesome!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: