29 september 2010

Idag fyller lillebror 10år! Grattis till han :)

Skolan idag var helt okej! Vi stack till data salen på det jätte långa svenska passet. Så jag han klart med Boken om mig själv.
Sen hade vi lite SO. Inte lika roligt. Men det funkade.
Efter SOn var det lunch. Inget som passade mig i smaken, så jag stack ner med Thhezz till Lidl.
När vi skulle börja gå tillbaka så såg vi att Johanna, Vilma, Elin, Bianca och den nya tjejen var påväg på Ica, så vi smög lite på dem i smyg. Fast jag tror att Johanna upptäckte oss när vi gömde oss i trappan på Ica :p Inte världens bästa gömställe kanske.
Vi mötte Elle, Michelle, Jessi och Jenni också. Så vi följde med dem till godislagret där de skulle köpa klubbor.
Jag känner faktiskt att jag är väldigt duktig när jag inte köper något till mig själv. Annledningen till det var att jag inte hade några pengar. Jag fick lite av Thhezz ändå :)
Vi avslutade dagen med SET. Vi bytte platser och nu saknar jag Bella som jag satt brevid förut :(
Vi skulle jobba fyra och fyra. Haha, Elle och Jossan börja asgarva. Det var lite roligt tyckte jag :)

Ne, nu ska jag ge mig på Spanskan och Engelskan. När mamma kommer hem kanske jag hjälper till med tårtan.


Favorit



» Jespersophia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: