Dag 06 - Fem bra låtar

Dag 01 - Fem plagg som jag skulle vilja ha.
Dag 02 - Mina bästavänner
Dag 03 - En dag jag ser fram emot.
Dag 04 - Mina favoritsmycken
Dag 05 - Tre bilder som väcker minnen.
Dag 06 - Fem bra låtar
Dag 07 - Min favoritfilm.
Dag 08 - Min dag beskriven detaljerad
Dag 09 - Bloggar jag följer

Jag bytte plats på dag 06 och dag 08. Det hände inte så mycket idag, det är därför.

Jason Derulo - Blind
Akon - I just hade sex
Rebound - Psycho
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Somewhere in Brooklyn

Texten till Akons låt är inte jätte trevlig kanske, men ni behöver inte lyssna på det om ni vill ;)
Det är faktiskt låten som är bra, och det var Elle som tipsade! :)



» elenoor

elle tipsar för hon är bra! :)<3

» elenor

svar:hahahhahaha, näää! de är ju jättefattiga! HAHAHAHHAHAHAH xd

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: