2010

Rix Fm festival i Norrköping med Emma

Tog lite kort ute med Eve och Lina



Önsta Dagen i Västerås


Bönnergården med klassen


Tacokväll med Eve


Åt glass på smultronstället


Eve och Lina kom hem till mig och lekte med mina marsvin


Bowling och mat med laget


Fotade med Eve i skogen


Kryssning med Lina


Fotbollsläger i Ljungbyhed nere i Skåne vi åkte även över till Danmark!




Rebound var på Media Markt i april


Rix fm festival i Västerås med Vilma. Vi satt där i 6 timmar tror jag.


Tindra föddes


Tjejkväll med Elle, Issa, Linnea, Michelle, Becka, Lina, Bella, Jessi, Jenni och Thez


Kom tvåa på atlascup


Nyårsafton




» I S S A ♥

yaaaaay min hello kitty täcke är med :')))) <3

» I S S A ♥

yaaaaay min hello kitty täcke är med :')))) <3

» elenor

det var så himla kul i bönnergården! :D<3

» e v e l i n a ♥

blev jättesugen på tacos nu :((((((((((((

btw älskar dig vi är bäst jag vill äta tacos med dig <3

» MADDES

fina bilder

» amalia ♥

ser ut som om du har haft ett toppen år ! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: