allmänt test 1

Hur bor du: I lägenhet
Brukar du komma i tid: Jag är bra på att hålla tider, så ja
Hur lång är du: Senast jag mätte mig var jag 1.63
Kan du laga mat: Ja det kan jag, bättre än Thez ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i skolan
Vad har du på dig just nu: Svarta leggings, vitt linne, blå-gul tröja och underkläder
Har du någon fobi: Myggor och tvestjärtar
Hade du en bra kväll igår: Det hade jag väl :)
Vilket är ditt senaste inköp: Foundation
Din favoritdryck på morgonen: oboy! ;)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Julklappar
Har du sovit i din egen säng inatt? Yes
Vad hade du sönder senast: En laserlampa
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det vet jag inte....
Saknar du någon just nu: A
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Retas och ljuga
Någon jag stör mig på: fyhr
Intressen: Spela fotboll, fota, blogga, kompisar
senaste person du kramade: vet inte.... 
Senaste person du ringde:
pappa
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: citron saft
Vill du ha barn: någon gång ja
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, blir fjortis :D
Har rakat dina ben någon gång: a
Är du sugen på något nu: naej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: ibland
Micro-pop eller poppa själv: micro :)
Brukar du baka: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jadå :)
Vilken låt lyssnade du senast på: minns inte
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: snoriga småbarn
Har du pengar på mobilen: alltid



» Sara

Va med i dagens blogg på min blogg? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: