Älskar Rabihs humor (y)

Ni måste seriöst läsa hans svar xd

Hur är du på en dejt?

Just the way you want me to be ;) Haha nee men jag är mig själv! viktigt, så hon inte lär känna fel kille! 

Vilket är den bästa raggnings replik du har hört?

Haha! Här kommer den! "Rabih, Du ler som om du nyss fått ligga!" Yeeeeyyy!!

Vilket är den absoluta favorit kärleks film?

"The Notebook" Garanterar minst en kyss! Hahah! Nee men den är Grym!

Har du nån tjej på gång just nu?

Maybe ;) Men isåfall kommer ni såklart få godkänna henne först!

Mest romantiska platsen?

Spelar ingen roll bara Rabih är där ;) Yeeeyyy!!

Hur långt har du gått som längst på första dejten?

Max 100 Meter, Jag är ju så lat! Hahah ;) Got ya!!

Har du varit förlovad med någon ?

Nej.

Vart vill du helst bli pussad av din tjej?

Oooooh ;) Kan jag ju inte berätta här ju! Vi säger kinden! Jag är ju pryd av mig!

hur märker man på dig att du är kär ?

Jag lér ännu mera!

vad är det första du kollar in hos en tjej?

Helt ärligt, Hennes ögon först, men kanske lite hennes ass ;) 

Och en fråga som jag inte vill fråga för pinsamt haha

Oki! Men svaret är ja! 



» Karolina

Nu är vinnaren av BloggSvar tävlingen uppe på bloggen. Kolla om det var du ;)

» sarastille - jag säljer billiga designer!

Vad är din högsta önskan just nu? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: