Dag 07

Dag 01 - Presentera mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Min klass
Dag 04 - Mitt första husdjur
Dag 05 - Min bästa vän
Dag 06 - Min musik
Dag 7 - Mina idoler
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Min perfekta pojkvän
Dag 10 - Mitt favorit minne
Dag 11 - Min favorit födelsedag
Dag 12 - Något jag ångrar
Dag 13 - Min barndom
Dag 14 - N
ågot som gör mig glad
Dag 15 - Min rädsla
Dag 16 - Min favoritplats
Dag 17 -
Någon som jag saknar

REBOUND!
Där blev ni förvånade, haha!
Jag ska berätta lite om båda två.

Rabih Jaber
Jag började gilla Rabih direkt när han gick vidare på audition.
Jag träffade honom första gången när han hade åkt ut från idol. När alla idoler åkte på turné. 22 november 2009 var det. Jag kommer aldrig glömma den dagen.
Det bästa med Rabih är hans röst och hans humor. Ni såg ju på hans svar hur rolig han är.
Rabih flyttade till Sverige från Libanon när han var två år. Han bodde hos sin mamma ända tills rebound bildades då han flyttade till Stockholm. Han hatar alla fötter förutom sina egna, för dom har han vant sig vid.
Om han är hemma så spelar han helst Fifa 10 på xbox.
Jag har träffat Rabih fem gånger. Fyra gånger som rebound. Den senaste gången var helt klart bäst. Ni som har läst min blogg ett tag vet nog varför :)
Rabih har även vart med i tv program som Let's Dance, Fångarna på fortet, Godare än glass och Förkväll.



Eddie Razaz
Eddie började jag gilla när Hurricane hade kommit ut. Då märkte jag att han faktiskt var jätte bra han också.
Eddie har jag träffat fem gånger också. På samma ställen som jag har träffat Rabih. Fast jag tror att Eddie har bättre minne än Rabih för Eddie kommer ihåg mig (a) När det var rixfm festival i Västerås så stog han och vinkade åt mig jätte länge kändes det som, men jag trodde att det var någon bakom så jag kollade bakåt xd
Senaste gången jag träffade rebound så kom Eddie ihåg mig från hemsidan :)
När Eddie är ledig så spelar han World of warcraft. Han är rädd för myggor. Det är hans största fobi. Jag hatar också myggor. Det har jag gjort ända sen förra sommaren när jag hade vart och badat med pappa, Anna och Markus. Det var sjukt mycket myggor ute och när vi öppnade dörrarna till bilen så fylldes bilen med myggor.
Eddie tycker att det bästa med hans utseende är hans ansikte.
Visste ni att Eddie har vart modell?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: