Dag 08

Dag 01 - Presentera mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Min klass
Dag 04 - Mitt första husdjur
Dag 05 - Min bästa vän
Dag 06 - Min musik
Dag 7 - Mina idoler
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Min perfekta pojkvän
Dag 10 - Mitt favorit minne
Dag 11 - Min favorit födelsedag
Dag 12 - Något jag ångrar
Dag 13 - Min barndom
Dag 14 - N
ågot som gör mig glad
Dag 15 - Min rädsla
Dag 16 - Min favoritplats
Dag 17 -
Någon som jag saknar


Jag har sammanlagt fyra syskon. Anton och Vilma är min pappas tjejs barn. Jag har känt dom i kanske 1 och ett halvt år. Vi har grymt många minnen från den korta stunden. Speciellt med Vilma. Vi gör typ allt ihop. Det bästa minnet är nog från RixFm festival i Västerås, när vi satt framför scenen i ca.6 timmar och snackade. Tiden gick ganska snabbt då för vi hade så roligt. Ett annat minne är från Önsta Dagen när vi träffade Rabih och Eddie.
Och när vi var i Danmark så hade vi inte kännt varandra så jätte länge. Men det var ändå hur roligt som helst. Och mysigt i bilen på natten när vi åkte hem. Vi måste åka dit någon mer gång.
Anton, som är mitt äldsta syskon, är väl den med bäst humor i familjen. Men ibland även den tråkigaste, när han spelar xbox tillexempel. Men det är roligt när vi spelar den där roliga banan med huset och gummi dockan i badkaret.
Så har jag ju min minsta lillebror Markus som är den som är mest äkta, eller hur man säger. Han är ganska jobbig och dryg ibland. Men ibland är han schysst. När jag får spela på hans mobil eller när jag får låna den för att gå in på internet :) Vi har också många minnen eftersom jag har kännt honom sen jag var 3år.
Och mitt minsta och sötaste syskon Tindra är en liten nykomlig på som snart är 2 månader. Hon är grymt söt och det vet nog dom flesta eftersom jag har visat bilder.

Anton


Vilma


Markus


Tindra



» The Father

Hahah, orkade du inte skriva en ny ?

Tindra är ju inte 2 veckor,hon är snart 2 månader Erika :D

» vilma

ååååh , dsm :) ♥



söta/söt bilder/bild ! ♥ ( på tindra )



♥♥♥♥♥♥

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: