DM 2011

Kom hem från aluceum för kanske en halvtimme sedan.
Vet inte vilken plats vi slutade på, men trea i gruppen tror vi.
Idag har det iallafall vart jätte roligt, även fast jag bara fick köra tre av fem matcher.
Resultaten kan ni få se sen för jag har dom inte i huvudet.
Kan säga att jag gjorde ett mål mot Lindö. Lindö vann vi faktiskt mot med 1-0. Vi förlorar jämt eller spelar lika mot dom, så är ganska stolt. Det ända dåliga med den matchen var väl att jag skämde ut mig totalt när jag gjorde snyggaste fallet ever och brände båda knäna. Så nu har jag två jätte fina röda fläckar på knäna. Toppen.
Vi har faktiskt fått en fanclub som ger tur på riktigt. Det gick bra för oss alla matcher som dom var och kollade på men när dom stack så förlorade vi båda matcherna som var kvar. Så nu kommer dom vara tvungna att kolla på alla våra matcher i framtiden! Ni kommer säkert få se bilder lite senare ifall Issa lägger upp på sin blogg :)

Imorgon ska jag faktiskt göra hämnd på en person, om det funkar.....
Vet inte om det går ihop med tiden om man säger så....




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: