DM sucks.....

Okej, jag blev inte uttagen. Är rädd tjurig faktiskt.
I början av inomhus säsongen sa min tränare att dom som har tränat mest får vara med på dm.
Jag har missat typ tre träningar och jag blev ändå inte uttagen. Det är två stycken i mitt lag som inte har vart på någon tisdags träning men dom blev uttagna. Jag har tränat mer än många som får vara med.
Vet ni vilka dom valde? Dom som är bra på fotboll. Inte mig alltså, för jag suger.
Jag är inte tjurig för att jag inte får vara med. Men för att han sa att man ska träna för att få vara med, inte va bäst i laget.
Ska iallafall dit och kolla. Någon som hänger på?



» vilma olsson <3

Rätt *



du suger inte alls på fotboll Erika ?

du är ju super BRA !! <3



» I S S A ♥

du suger verkligen inte på fotboll!

sv: nejdå, ska inte glömma <33

» elenor

nej erika, du suger absolut inte på fotboll, du är jättejättejättebra!!!!<3

» fanny

erika, säg inte så, du är en jättebra fotbollsspelare ! <3 :)

» Pappa

Tråkig läsning Erika.

Du kan glömma att du suger Erika, du är jätteduktig.



Upp och hejja på dom. Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: