F J O R T O N

Jag har kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Även fast jag fyller år i april. Men man måste vara ute i tid.
Jag vill ha en Iphone 3GS. En vit, för typ alla jag känner som har Iphones har svarta. Och om jag är i Västerås kan jag sätta på ett rosa skal så att jag och Anna inte blandar ihop våra eftersom hon har en vit :)
Min mobil har snart gjort sitt. När man ska öppna ett sms tar det lååång tid även fast jag har raderat hela inkorgen och alla som jag har skickat. Jag har ju en sån mobil som man skjuter upp med tummen typ. Och den glappar. Den delen som skärmen sitter i är lös, så den sitter helt snett ibland. Walkman märkerna har lossnat lite och lägg på luren knappen kommer också lossna snart. Det som inte spelar någon roll egentligen men som är sjukt fult är alla hack lite överallt. Jag har ett litet i skärmen från när jag tappade den på golvet på tåget senast. Tur att inte skärmen sprack, för det var nära.  
    
 



» vilma olsson ;) ♥

hallå !?



Har du läst mina tankar jag önskar mej en iphone ?;o

♥♥♥♥♥♥ :) ♥♥♥♥♥♥

men , jag vill ha en vit fast med silver skal ! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: