Hissa & Dissa

Det var länge sen jag körde hissa och dissa så jag ska köra nu igen :)


Jag hissar absolut Psycho! Den är bättre än Hurricane och Not helpless. Jag vet inte riktigt vad det är för typ av låt. Asså, jag vet att det är pop. Men inte om det är en ballad eller inte. Den är för lugnt för att dansa upptempo till och inte tillräckligt lugn för en tryckare. Hursomhelst, den är grym! Och ni som inte har lyssnat än kan ju scrolla ner lite och titta på musikvideon också! Psycho har inte kommit på spotify än, men den lär göra det snart.


Jag dissar ginatricots storlekar. Alltid när jag har bestämt mig för att jag ska köpa en tröja jag har sett på nätet tex så finns den bara i L, XL och XXL när jag väl ska köpa den. Eftersom dom vet att dom små storlekarna tar slut direkt så kan dom väl göra fler i små storlekar?  



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: