I'm overboard and I need your love

Tog tillbaka en gammal design för jag orkade inte ha så mycket färg... Fast jag har ändrat textstilen i inläggen som ni ser.
Idag när jag vaknade var febern borta så imorgon ska jag till skolan :) Onsdagar är dom bästa dagarna i skolan för först har vi svenska i två timmar, inte så jätte tråkigt. Sen har vi 45 minuter rast och sen SO i typ en timme, och sen har vi bara handledartid och set :) Slutar rätt så tidigt också! Fast det är dåligt eftersom bussen går tio över tre. Får se om jag orkar gå hem imorgon.
Nu kom jag på att jag har 18 spanska glosor tills på fredag som jag inte har övat något på eftersom dom ligger i skåpet i skolan. Tror att Elle kanske har lagt in dom på glosboken för det brukar hon göra. Får ta dom av henne då, hehe :)

Hejs<3



» elenor

hahah, ja, jag har lagt in både engelska & spanskaglosorna ;)<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: