nyårslöfte

Jag kom på att jag har glömt att berätta att jag har ett nyårslöfte i år!
När snön försvinner så ska jag ut och springa minst en gång i veckan. Bra löfte va? :)
Och jag önskar mig faktiskt ett löpband i födelsedagspresent, haha. Men det finns massor löpband som man kan vika ihop. Och det skulle ju vara bra eftersom jag inte har plats för ett löpband, då kan jag lägga den under sängen! :) Ni vet dom där löpbanden som dom gör reklam för nu på tv. När det är en hel familj som springer i vardagsrummet. På kanten är det är tant som går. Ni som läser Kissies blogg vet säkert vad det är för något. Hon har en sån rosa. Fast jag vill nog ha en svart, eller en rosa :)

Godnatt bloggen!



» I S S A ♥

nice löfte! haha jag får väl oxå börja med det, annars har jag ju ingen löparkompis, du kommer ju dra om mej då :o <3

» I S S A ♥

sv: haha jag när jag valde den bilden tänkte jag på dej haha :D:D:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: