Dag 01

Dag 01 – Vem vill jag vara för en dag
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Den här veckan
Dag 06 – Snyggaste kändiskillen
Dag 07 – Mina drömmar
Dag 08 – Mitt favoritminne
Dag 09 – Något beroende
Dag 10– Detta ångrar jag
Dag 11 – Den här månaden
Dag 12– Det här åt jag i dag
Dag 13 – Vad är kärlek?
Dag 14– Min dag

Jag skulle vilja vara Lady Gaga. Hon är ganska cool på något sätt. Hennes stil som är en aningen ful skulle jag kunna tänka mig att ha för en dag, ifall jag var Lady Gaga. Fast hennes kött-outfit på EMA var snuskig. Det var riktigt kött va? Det skulle jag avstå från. Det är jätte svårt att förklara varför jag skulle vilja vara henne. Men asså, hon är bara cool. Och så har hon ju bra låtar.
Eller så skulle jag vilja vara Justin Bieber. Anledningen är att han borde vara världens lyckligaste människa. Han borde ju aldrig vara ledsen. Tänk hur många snälla kommentarer och brev han får av alla sina fans. Ifall man var ledsen till exempel. Då skulle det bara vara att öppna ett medelande på facebook och genast på mycket bättre. Tänk att veta att allt som man gör är det massor personer som stöttar honom. Fast hans liv måste vara ganska jobbigt. Jag såg en video en gång när han var i Paris. Det var så mycket fans som stog och knuffade på staketen så ett ramlade på hans arm och han ställde nästan in konserten.
Och den sista som jag skulle vilja vara för en dag är Rabih Jaber. Nästan samma anledning som Justin Bieber. Jag skulle åka hem till mig, asså Erika, och krama mig själv och snacka massor. Och så skulle jag sjunga lite av psycho. Och att träffa alla fans skulle också vara roligt. Men det bästa är ändå att jag skulle få umgås med Eddie! :)

Veckans blogg :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: