Take my hand and just don't go

Missade bussen efter skolan även fast vi slutade halv två och bussen gick tio över tre. Vill ni veta varför?

Jo. Vi skulle ju ha vårt krig idag. Och det blev ett krig, det lovar jag. Låg nere i djup snö kanske tre gånger? Första gången drog jag ner Adam också så han nästan rullade ner för backen. Hämnd kallas det.
Blev mylad så att jag inte hade någon känsel kvar i ansiktet. Mysigt? Nej. Aldrig mer krig med Adam och Jocke.
Det gjorde inte så mycket egentligen att vi missade bussen. Tog inte så lång tid att gå hem till mig faktiskt. När vi kom hem så åt vi mina goda lussebullar och drack varmchoklad medans tårna och fingrarna tinade upp. Hade faktiskt ganska kul. 

Imorse när vi kom till skolan gick vi ner till matsalen och kollade på niornas lucia. Det var ganska fint, men pepparkakorna var inge vidare. Antar att det var för att jag var jätte hungrig. Jag lovar att det ekade nere i magen när den första biten slank ner. Så hungrig var jag. 

 



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: