The best day ever <3

Dagen började med att Vilma och jag åt frukost. Haha. Men vi åkte bort till Önsta halv elva, men typ inga var där och ingenting hade börjat, så vi åkte hem igen. Vid halv tolv åkte vi dit igen. När vi kom dit så möttes vi av alla snälla fans. Efter ett tag var det någon som trodde att hon såg Rabih och Eddies bil, så vi sprang bort till någon parkering. Men det visade sig att det inte var deras bil.
Vi gick runt lite och väntade på att dom skulle komma. Vi var på en parkering när det kom fram en kille som ville att vi skulle vakta parkeringen så att ingen som inte skulle vara med på marknaden skulle parkera. Vi sa okej men vi vaktade i typ 5 minuter. Efter ett tag så delade vi upp oss för att få större chans att hitta dom. Men vi hittade dom aldrig. Efter några minuter kom några av Kanis kompisar och sprang och sa att dom hade kommit.
Vi sprang bort till stället där själva grejen var. Sen så kommer jag inte ihåg riktigt vad vi gjorde. Men en liten stund senare stallde vi oss framför scenen. Vi ropade på Rebound. Dom kom upp på scenen och soundchecka eller vad det heter. OMG - Usher. När dom var klara så kom det upp massa dagisbarn på scenen och sjöng massa dagis låtar.
När småbarnen var klara så började vi ropa på Rebound igen. "Rabih! Eddie! Rabih! Eddie!" Några tjejer som jobbade där visade med tecken att vi skulle skrika ännu mer. Tillslut kom Rabih och Eddie upp igen. Dom började med att sjunga Hurricane. Dom fortsatte med OMG och sen sjöng dom en mix mellan Apologize och Down. Dom avslutade med signering.
Vi stallde oss i kö och alla trängde sig. Först stod signerings bordet ute, fast dom vart tvungna att flytta in det för det var för mycket getingar. Det ända dåliga med att dom flyttade in var att man inte kunde ta kort tillsammans med dom.
När Vilma och jag kom fram så signerade dom till henne först. När det blev min tur så lämnade jag fram skylten till Rabih.
Rabih: "Ska jag signera den här?"
Jag: "Nej, du får den"
Rabih: "Åh vad snällt av dig! Sötnos (sa han ganska tyst)"
Han sträckte fram armen och skulle krama mig så jag lutade mig fram och kramade honom.
Det blev tyst en stund. En annan kille frågade om jag ville ha autograf också. Jag sa att jag ville det. Rabih tog ett kort på honom och Eddie. Medans han signerade pratade Eddie med mig.
Eddie: "Du är medlem på hemsidan va?"
Jag: "Aaa"
Eddie: "Ja just det"
Tänk att han kände igen mig!
Rabih tänkte ge mig kortet han hade signerat men kom sedan på att Eddie inte hade skrivit på den. När Eddie hade signerat så gav han mig kortet och jag tog fram kameran och skulle ta kort på honom.
Eddie: "Jaha, vill du ta ett kort på oss?" Han kollade på Rabih så att han skulle vända sig mot kameran. Dom log och kollade in i kameran, och jag fick världens bästa kort! :)
Efter signeringen kom pappa och hämtade Vilma för hon skulle på dans. Jag stannade kvar med dom andra. När man kollade på dom genom ett glas fönster typ 15 meter bort så log dom hela tiden och vinkade :)  
Vi stallde oss i kön igen för det var några som knappt hann prata med dom. Men så kom det några gubbar som sa att vi inte fick komma in igen för att deras Manager sa att det var stopp. Vi blev lite tjuriga såklart. Vi sprang runt till andra sidan huset där vi hittade deras bil! :D För att vara säkra på att det var deras så kollade vi in genom dom tonade rutorna. Där inne låg Eddies laptop! Jag tror att det var Eddies? Iallafall så låg det några grejer från Pride där framme. Efter typ 7 minuter eller något så kom dom ut! Alla sprang fram och kramade dom, men jag var ganska nervös så jag gick inte fram direkt.
Rabih: "Sötnosar!"
Precis när jag skulle gå fram och krama Rabih så satte h an sig i bilen :( När dom åkte iväg med bilen så gjorde Eddie hjärtan med händerna genom rutan. Rabih såg man inte för han satte sig där bak där det var tonade rutor.
Sen hände lite fler grejer som inte alla behöver veta om.
Här kommer lite bilder :)


Repet


Uppträdandet har börjat




"Hurricane"















Mitt absoluta favorit kort någonsin!

Jag tog jätte många kort, så det kommer nog fler kort en annan dag :)
Eller, det vet jag att det gör :)

Ett stort tack till Rebound!


» Pappa

Hej !!



Roligt att ni hade en underbar dag. Jättefina bilder !!

Men inte så många kommentarer om dom ännu ?

Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: