åttonde februari tvåtusentio

Tja! Måste börja med att säga att s/m 7:2, min klass, äger ut s/m 7:1 på spanskan!
Vi hade tävling, och vi vann med typ 20 poäng! Stolt 7:2are asså.
Har fortfarande lite träningsvärk men ska löpträna idag ändå. Tar med mig mobilen och lurarna. Har ni märkt att det är mycket lättare att springa med musik? Man springer liksom i takt då :)

Taggar öppethus på lördag också.
Först har vi någon lektion som jag antar blir matte, engelska eller spanska. Eller inte spanska förresten, för alla har ju inte spanska i klassen......
Sen är det lååång rast.
Sen ska våran klass, bara våran klass gå upp till idrotten och köra typ spökboll på föräldrarna. Det är bara för att vi är Anders klass. Men det blir nog ganska roligt ändå. Fast man kommer bli mosad potatis när alla föräldrar bombar, typ. Fast Anders sa att vi ska köra typ spökboll, så kanske det vi körde i måndags? :) Det var iallafall jätteroligt!

Jag har glömt bort att ta en bild idag, så jag tar väl innan träningen...



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: