Dag 08 - Min dag beskriven detaljerad

Dag 01 - Fem plagg som jag skulle vilja ha.
Dag 02 - Mina bästavänner
Dag 03 - En dag jag ser fram emot.
Dag 04 - Mina favoritsmycken
Dag 05 - Tre bilder som väcker minnen.
Dag 06 - Fem bra låtar
Dag 07 - Min favoritfilm.
Dag 08 - Min dag beskriven detaljerad
Dag 09 - Bloggar jag följer

Vaknade vid kvart över sex. Gick upp och fixade mig, åt lite frukost och kollade lite snabbt på datorn.
Gick till bussen tjugo över sju typ. Stog där och snackade lite spanska och engelska med lillebror. Bussen kom runt tjugo i åtta.
När jag hade kommit till skolan gick vi bort till bilden och satt där och snacka lite. På bilden fortsatte vi med våra nyansbilder. Jag målade en stad i olika nyanser i blått och orange. Blev hyfsat bra.
Efter bilden stack vi ner till caffan och röstade på fredagsfrågan. Hur många landskap finns i sverige? öööööh 25?
Sen hade vi engelska. Läxförhöret gick ganska bra, förutom att jag glömde bort ett ord. Fick typ en miljon glosor också som jag aldrig kommer hinna öva på eftersom vi har spanskaglosor och två prov också.
Spanskan gick väl också ganska bra. Glosförhöret gick bra. Det ända dåliga var väl att bönderna öppnade fönstrerna hela tiden. Blir sjukt trött på dom. Så sitter Joel och skriver av hela tiden också. Så slänger Kewin in några random kommentarer ibland också (y) Faktiskt ganska roligt....
Lunchen idag var potatisbullar. Jocke och Moltas vann på fredagsfrågan och fick en varsin påse bilar.
Jag, Alida och Linnea satt på golvet framför mobilnördarna Kewin, Adde, Jocke, Moltas, Adam och André. Jag fick en bil som jag åt upp som jag efteråt fick veta hade legat på golvet. Sen fick jag en till som dom tipsade mig om att jag inte skulle äta. Tillslut fick jag en ätlig bil av Adam. En enda. Tack.
Sen började dom kasta massa äckliga bilar på oss (y)
Spanskan efter lunchen var ganska soft.
Efter spanskan hade vi matte. Thez och jag gick in i grupprummet och jobbade jätte duktigt.
Sen idrott. Måste säga att Anders är bäst på att göra lag till fotbollen asså. Alla lag fick en kille förutom vi, jag, Michelle, Vilma, Becka och Josefin. Det var bara jag och Michelle i vårat lag som spelar fotboll och Josefin spelade typ inte. Fattar inte hur Anders tänker ibland? Så vi stog och gnällde lite så att han skulle ändra på lagen, men icke. Hoppas han lär sig av sina misstag. Vi vann ingen match. Eller, vi kunde ha vunnit våran sista om det inte var för Lina som sparkade bort bollen när jag skulle ta den vid hennes fötter vid bänken. Det andra laget tog bollen och gjorde mål.
Efter gympan duchade jag och sen stack ner till centrum och väntade på mamma och markus. Messade med lite folk under tiden.
När mamma och markus kom fikade vi på kristallen. Jag tog kladdkaka såklart <3 Fast grädden smakade typ gammal sallad.....
Sen stack vi ner till ica och köpte pastasallad och jag köpte b&j.
Nu sitter jag i markus säng och lyssnar på musik. Lite senare ska vi hyra film :)
Förresten så gifte sig jag och alida igår :') <3



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: