världens bästa dag någonsin

Vaknade åtta, gick upp och fixade mig och åt frukost med Eve. Sen vid halv tio stack vi till bussen.
Bla bla bla bla bla bla bla.
När vi kommit in till hageby centrum så shoppade vi lite. Anteckna att jag äntligen har hittat min svarta tröja på gina! Sen stack vi till mc och käka lunch. Sen shoppa vi lite till och letade efter Rabih och Eddie. Ca kvart över två kom dom upp på scenen och sjöng psycho. Den är grym live. Eve filmade och jag tog kort. Fick dock inte så bra bilder....
Sen var det signering. Dom signerade bara bilder, som på Önsta.
Eddie signerade först.
Eddie: Hej, vad heter du? :)
Jag: Erika :)
Eddie: Erika.....?
Jag: A med k :p
Eddie: Okej, här :)
*Går vidare till Rabih som läser på kortet*
Rabih: Hej Erika!! :D
Jag: Hej! :) Kan vi ta ett kort?
Rabih: Absolut! :)

Sen gick Eve och jag och var hyper vid sidan om. Sen satte vi oss på scenen och kollade på dom. När signeringen var slut så gick de förbi oss (a) mot en nödutgång och väntade på någon snubbe som skulle låsa upp. Det var några fans som gick dit och snackade och tog kort med dom och jag ville jätte järna gå dit men skakade i hela kroppen så vågade inte. Sen stack dom och jag blev sur på mig själv, haha.
Sen kom vi på att dom säkert skulle äta något eftersom dom hade vart i Linköping innan så vi sprang till mc igen. Dom var inte där men vi stallde oss i kön ändå för att köpa glass. Sen såg jag den där snubben som var konfrancier.
Jag: Åh, där är ju han den där röda jackan snubben!
Sen såg jag Eddies ansikte exakt samtidigt som Eve och vi bah :O:O:O:O:O:O:O:O Och blev helt hypra.
Sen stallde dom sig bakom oss i kön men bytte till den längst bort sen.
Dom beställde big mac eller nått och satte sig nära det bordet som vi hade spanat in. Vi gick och satte oss och jag ringde till typ hundra miljoner människor och var hyper. Jag hade bestämt mig för att gå fram till dom när dom hade ätit klart för det kom massa småbarn och störde dom hela tiden.
Sen när Eve och jag gick så gick dom också. Vi gick ut, och Eddie kom bakom och stog och väntade på Rabih och dom andra. Precis när jag tänkte gå fram till honom och fråga om vi kunde ta ett kort så kom Rabih jag vände mig om igen. Fattar inte varför. Jag tror att jag avgudar honom så mycket att jag är rädd för honom.......
Sen tänkte vi, eller jag, att dom säkert skulle till tåget så vi sprang typ till spårvagnen som skulle komma om en kvart typ. Precis då kom en buss och jag bah: Tänk om den går till resecentrum! Så gjorde den det, så vi hoppade på och åkte ner till station. Dom var inte där, åkte antagligen bil hem :(
Vi tog spårvagnen in till stan igen och gick i affärer och sen vid sex tog vi bussen hem.
btw, träffade berit inne vid tåget också :)



Ni kan få se andra bilder en annan dag.

Kan fortfarande inte förstå att det här inte var en dröm.



» elenor

jättefin bild erojka! :D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3

» victoria Bergstrand

FIN bild =)

Synd att du inte gick fram till dom efter Mc :/

» vilma olsson ♥

ååååååååååååååååååh ;D ♥



vad coolt !;D

men vrf vände du dig om när rabih kom ? ;D

(hahahha XD )

vilken fiiiiiin bild! ♥ ;D

» I S S A ♥

vad gulliga ni är erika ! :D:D <3<3<3<3

» amalia ♥

nästa gång du träffar dom, be dom läsa din blogg. säg att du har massa bilder & sånt som du tagit på dom där så kan dom nog inte låta bli! ;D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: