Dag 03 - En dag jag ser fram emot

Dag 01 - Fem plagg som jag skulle vilja ha.
Dag 02 - Mina bästavänner
Dag 03 - En dag jag ser fram emot.
Dag 04 - Mina favoritsmycken
Dag 05 - Tre bilder som väcker minnen.
Dag 06 - Min dag, beskriven detaljerad.
Dag 07 - Min favoritfilm.
Dag 08 - Fem bra låtar.
Dag 09 - Bloggar jag följer

Jag ser fram emot idag faktiskt! Det är jätte kul att göra saker med Lina, så det ska bli sjukt roligt idag i stan :)
Annars så tycker jag det ska bli roligt med öppethus om pappa, Anna och Tindra ska komma :)
Jag ser också fram emot nyårsafton! Jag vet, lite tidigt? Men vi kanske ska ha tjejkväll då, om vi får förstås :)
Och så ser jag fram emot min födelsedag då jag fyller 14år :)

Långt inlägg, jag vet.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: