if only you could see the way you shine

Nu är det ju såhär att jag gillar att svara på frågor :)

Födelsedag: 15 april
Hemstad:
 Finspång, stolt asså 
Ögonfärg: grön-blå, mer grön
Längd: 163 var jag senast
Högerhänt/Vänsterhänt: höger ;)
Stjärntecken: vädur och inte fisk!
Skostorlek: 37....
Är dina föräldrar skilda: ao
Skor idag: röda converse i skolan, svarta uggs ute
Det första du tänker på när du vaknar: tänker inte så mycket faktiskt

FRAMTID:
Namn på barn: vet bara att om jag får någon tjej så ska hon heta Thea 
Vad vill du bli när du blir gammal: miljonär! :D
Drömjobbet: dröm och drömjobb, frisör skulle funka

FAVORIT:
Mat: kebab & pomme (a)
Sport: fotboll <3
Djur: har två marsvin :)
Tuggummi: öööh vet inte :)
Helgdag: lördag :)
Årstid: sommar!
Tandkrämssmak: hhaha inte lakrits iaf ;)
Radiostation: bäst musik just nu, rix fm! ne, jag vet inte:)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: yeess
Rymt hemifrån: Nej :)
Skolkat: faktiskt inte :o känner mig stolt!
Sovit utomhus: i tält
Gråtit i skolan: på lågstadiet när man ramla och skrapa upp knäna typ ;) senast var nog i femman.....
Spytt i skolan: nej :o
Velat bli modell: hahah nej, hatar att vara med på bild ;)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: jadå, det har väl alla?:)
Sett en död människa: inte irl :o
Använt droger: jag drogar godis ibland.....
Ätit sushi: nej, vet inte om jag vågar
Retats: min lillebror varje dag, men det är han som börjar 

THIS OR THAT: THAT
Cider/öl: päroncider (L)
Pepsi/cola: colaaa
Mc Donalds/ Burger king: inget för donken har ändrat hela chicken wrapen! :'(
Choklad/vanilj: choklad!
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor:  gitarr
Kinesiskt/mexikanskt: mat? mexikanskt kanske? eller, är det tacos? xd
Kakor/paj: kakor
Mtv/vh1: mtv, men vi har inte den kanalen längre :(
 Blind/döv: inget?


KAN DU:
Skriva med båda händerna: bara höger ;)
 Blåsa en bubbla: yes
Nudda näsan med tungan: nej......
Göra olika konster med tungan: typ en tunnel, haha xd


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade: mitt marsvin! :)
Du pratade med: mamma 
Du chattade med: theeeeeeez
Du kramade: mamma
Du skällde på: markus (a)


SENAST:
Skrattade: idag, alltid xd 
Grät: säger jag inte ;)
Filmen: tråkig so film -.-
Tuggade tuggummi: igår, tack lina :)
Drog ett skämt: idag :)
Sjöng en sång: nyss, psycho (L)


VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster: en gård med en lekpark och ett stort träd, buskar, cyklar, flera hus och snö (y)
Lyssnar du på musik just nu: PSYCHO!!! <3<3<3<3
Vad har du på dig: underkläder, linne, kofta, leggings, örhängen, smink, klocka, hårnålar
Vad är det på din musmatta: har ingen, haha xd


HAR DU NÅNSIN:
Hoppat studsmatta: yess
Ätit fiskbullar: tror inte det :s
Tagit kort på dig själv: ja......
Skrattat så att du börjat gråta: ja :D
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nope :)
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: nej, men i samma rum :)
Badat mitt i natten: vet inte, kanske
Åkt berg o dalbana och spytt efter: näej, blir inte åksjuk ;)
Gråtit till en bok: nej :p
Varit rädd för tomten: nej! :)
Ätit deg tills du spytt: faktiskt inte
Lagat en misslyckad måltid: jag lagar jätte god mat :)
Har du sjungit karaoke: aaaaaaaaaaa
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: hahaha nej xd



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: