stolt chey!

)Träningen idag gick bra! På matcherna gick det inte så jätte bra, vi fick bara två poäng, men annars gick det bra!
Vi övade teknik och körde krabbfotboll :) Klarade även att göra 15 armhävningar och nu ska jag få ett pris av Mattias!
Trodde verkligen inte att jag skulle klara det. Har inte övat något typ, och förra gången jag testade kunde jag 4 :s Men 15 stycken! Är jätte glad! Måste ha vart dragkamperna om studsbollen som gett sina spår?

Idag var det ju förintelsensdag. Vi var inte på Bergska hela dagen som jag trodde. Vi var där i typ 40minuter.
Vi lyssnade på när elever från Nyhem, Grosvad och Bergska pratade. Det var faktiskt ganska intressant....
Sen kom det upp några snubbar som spelade elgitarr och en som spelade trummor. Ärligt så tyckte jag att det lät sjukt dåligt. De spelade inte takt med trummorna och det lät bara som massa oljud. Min lillebror hade gjort det bättre och han har bara tagit lektioner i några månader. Men han är duktig.
Hatar sån musik.

En fin bild som mamma tog med min digitalkamera när vi var på grönan 2009 :)



» elenor

svar:hahahahhahahha! jag kände mig lite som ett emo! :D<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: