omg, det är bara tre dagar kvar! :o

Idag är det bara tre dagar kvar tills jag får träffa Rabih och Eddie igen! :O
Det här blir fjärde gången :) Hoppas verkligen att dom har signering, eftersom dom inte hade det i Västerås :(
Not helpless har släppts på NJRs skiva, 169kr. Jag kanske ska köpa den för månadens pengar. Är inte säker, eftersom jag behöver nya kläder till skolstarten. Mamma har sagt att vi ska köpa kläder innan skolan börjar, men jag vet inte..:p Hon jobbar ju.

Emma och jag har iallafall bestämt att vi ska åka in till Vasaparken klockan tolv. Så vi är där typ halv ett. Då är vi där under repet, och signeringen om det blir någon. Vi ska ta med mackor och dricka också, och något att läsa eller så. Fast vi kanske inte har någon skjuts... -.-



» johanna :)

sv; jag köpte dom på gina 79 kr :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: