Packning, packning och ännu mera packning.

Har börjat packa lite nu eftersom jag tag tåget till Norrköping imorgon. På torsdag halv sju på morgonen är detsamling vid Jourlivs. Därefter blir det att åka buss i ca.5 timmar med laget. Det ska faktiskt bli roligt även fast det är så tidigt på morgonen :) På lördag kväll kommer jag hem igen. Egentligen skulle jag åka upp tilll pappa då och ta med resten av packningen hem eftersom markus är kvar där. Men vi tyckte att det var lite onödigt så jag tar med mig allt på tåget imorgon.
Idag är det bara 9 dagar kvar tills jag får träffa Rebound igen! ♥ :)
Hoppas på en signering den här gången eftersom det inte blev någon i Västerås.
Dock vet vi inte hur vi ska komma in till Norrköping.....dygnskort?
Aja, nu ska jag packa klart så att jag och Vilma kanske kan sticka till H&M och köpa ett hårband till mig :)











 Jag hatar verkligen att den här bilden är suddig! :@

Bilder från 25 april ♥



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: