Redan imorgon?

Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska träffa världens bästa imorgon. Det känns som det var förra veckan Emma frågade hur långt det var kvar, och jag svarade 40dagar. Det är alltså imorgon. Jag MÅSTE verkligen få träffa dom, även fast dom inte har signering. Men jag ska ju vara där hela dan, så någon gång borde det väl bli?
Fast när Vilma och jag var på rixfm, träffade vi dom nästan inget....jo, typ när dom repade. Jag tror att Eddie kände igen mig? :D Ni skulle ha vart där. När dom kom upp på scenen och skulle repa så stod alla fans och kollade på. Så såg jag att Eddie började vinka som en galning åt mitt håll, men jag fattade inte att det var till mig, så jag vinkade inte tillbaka. När jag insåg att det var till mig, hade han redan slutat :p Men det är väl vad alla fans vill, att deras idoler ska känna igen en. Och komma ihåg ens namn. Dom som bor i storstäder som Stockholm och Göteborg har chansen att träffa dom oftare än alla andra. Och därför kommer Rabih ihåg deras namn, och jag tror absolut inte att han favvoriserar sina fans. Jag vill inte tro det iallafall. Jag vet att det finns en del som tror det, men dom får väl tro vad dom vill. Jag tycker inte sämre om dom ändå.

Jag får väl hoppas att jag överlever morgondagen, för jag är väldigt nervös!

Jag har inte bloggat så mycket om det jag brukar blogga om. Men det är får att H&M och Ginatricot inte har något nytt och snyggt. Och så är det för att min kopierings knapp inte funkar! :o
Asså, den som det står prt sc på är på samma knapp som home, så det funkar inte. Och på monki kan man inte spara bilderna normalt. Och Eve tipsade mig om att göra collage för det är mycket snyggare och roligare. Men för att spara collagen där måste man kopiera skärmen. Jag får väl hoppas att det har kommit en ny kollektion nästa gång jag är hos pappa, för där funkar den knappen.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: