Dag 07

Dag 01 – Vem vill jag vara för en dag
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Den här veckan
Dag 06 – Snyggaste kändiskillen
Dag 07 – Mina drömmar
Dag 08 – Mitt favoritminne
Dag 09 – Något beroende
Dag 10– Detta ångrar jag
Dag 11 – Den här månaden
Dag 12– Det här åt jag i dag
Dag 13 – Vad är kärlek?
Dag 14– Min dag

Jag har några dröm platser att åka till. Jag har till och med bestämt att jag ska göra det någon gång i mitt liv innan jag dör. Jag ska åka till Japan för att fotografera massor. London för att shoppa och gå på det där dock museumet med massa kändisar. Kan inte stava namnet på det. New York för att shoppa. Och tillbaka till Mallorca - Alcudia. Älskar den ön.



» i s s a

madame tussauds? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: