Right now na na na na

Jag sitter och glor på ett jätte äckligt program på ettan. Förut gjorde dom korv och man såg massa äckligt gris blod :s Och så tog dom huden på ett grishuvud och typ skulle ta bort massa kött som man skulle äta, så satt hårstråna kvar :s Asså fy!
Anledningen till att jag sitter och plågas av det här programet är att jag väntar på att julkalendern ska börja.
Assi shit. Nu var det en gubbe som hade tagit bort typ foten på en höna och sattit fast det på ett skaft och använde den som en kamm till skägget :s

Nu ska jag inte äckla er mer.



» fanny

jasså du kollar också på julkalendern,

den äger fan ! :)

» L I N N E A

sv: Jag laddar ner alla mina textstilar till photoscape från www.dafont.com, och där finns det även lite olika effekter som är typsnitt :)

» evvvvvvvvvve

HAHAHAHAHAHA KAM TILL SKÄGGET

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: