Trettonde juli tvåtusentio

Tänkte först att jag skulle lägga på massa sommar bilder, men internet är ganska segt här ute i skogen. Så det får bli när jag har kommit hem :)
Igår var vi på IKEA och köpte nya grejer till toaletterna. Nya mattor och handdukar och sånna grejer. Annars kunde man knappt göra någonting igår pga värmen. Hoppas att värmen går ner lite.
På torsdag ska jag shoppa lite inne i stan :) Baseball jacka och lite andra grejer tror jag.
Idag har jag och lillebror tvättat mammas bil. Riktigt bra blev det.
För övrigt så är Rabih fortfarande i Libanon och Eddie är i Dalarna.
Och just det, Spanien vann VM! :D



Det fick bli en bild på en blomma :)

ses :)



» Lotta

Duktiga biltvättare, så det kan tänkas bli fler gånger ni får det uppdraget = )

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: