Ja, jag hatar snö!

Här är det typ snöstorm? :s
Jag förstår mig inte på folk som älskar snö! :o Snö är det vidrigaste som finns!
Enda gången det är bra att ha snö är på julafton. Bara för att det är mysigt. Men annars är det bara dåligt.
Mina skor kommer det in snö i hela tiden och min jacka räcker nog inte i vinter. Nästa gång jag drar in till stan ska jag köpa ett par svarta "uggs" från h&m. Dom som jag har visat lite då och då.
Blä för snö asså.
Jag längtar tills det blir helg så vi kan flytta, äntligen! Ska flytta på lördag till en större lägenhet på andra sidan lilla Finspång. Får helt nya tapeter nästan överallt. Mitt rum kommer bli jätte mysigt. Som sagt så kommer jag visa bilder på mitt rum sen :)
I det rummet jag har nu så finns det inget skrivbord. Har inte haft plats för det. Men nu ska jag få det i mitt nya rum så jag kan sitta där och plugga inför alla jobbiga prov. Ska försöka fixa det så mysigt som möjligt vid min "arbetsplats". Är inte helt hundra på möbleringen än för det är ju inte så stort. Men det löser väl sig där. Jag har balkongen i mitt rum också. Ett stort plus på sommaren när man kan sitta där ute :) Fast jag vet ju inte om solen lyser in? Lets hope so!
Jag brukar inte skriva så här mycket för jag brukar tycka att det är ganska tråkigt att själv läsa det. Men jag tror att jag ska fortsätta med det här. Bra eller dåligt?
Nu ska jag ta lite och äta eftersom det bara blev mackor och en potatis till lunch idag. I skolan serverades det inte så god mat.

btw, om 11 dagar, om det går som beräknat, så ska jag få en lillasyster! :)(:



» The Father

Jag tycker om när du skriver mycket. Det är väl lite halva tanken med en blogg ?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: