Jag har ALDRIG varit såhär trött efter en träning!

Träningen idag var allt annat än rolig. Vi sprang från najen till nyhemsbron och stannade bara en gång. Sen skulle vi springa tillbaka och då hade jag aaaaas ont i min hälsena eller vad det heter. Sen kom vi till helvetets backe där vi skulle springa upp fem gånger!! Mina vader värkte som aldrig förr och jag kunde typ inte andas. Kändes som om jag skulle svimma. Hur jobbigt som helst. Lotorps tränare är snällare :)(:
Så skulle vi springa tillbaka också. Men jag orkar inte berätta allt i detalj xd Känner att jag gör det nu, haha.
Har iallafall världens träningsvärk. Har aldrig tränat så här hårt förut.

Just det. Idag var jag hos frissan också. Lite kort blev det, men jag vänjer mig nog. Vill ha tillbaka mitt gamla hår lite, fast inte det slitna. Visar nog bild imorgon när jag har fixat.



» issa

sv: vet, att justin bieber är på andra sidan ;)

men usch vilken träning :o jag har ont typ överallt xd

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: