Ni kanske vill veta vem jag är? :)

Hur bor du: I en lägenhet
Brukar du komma i tid: Ja, alltid
Hur lång är du: 163cm
Kan du laga mat: Ja det kan jag 
Vad har du på dig just nu: Jeans, linne, underkläder, tjocktröja
Har du någon fobi: Tvestjärtar, höga stegar och lite myggor
Hade du en bra kväll igår: Ja :)
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma, månadspeng
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja :)
Vad hade du sönder senast: En laserlampa, imorse faktiskt (a)
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag vet inte...
Saknar du någon just nu: Folket i Västerås ;D
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Irritera och vara dryg
Någon jag stör mig på: En speciell kille i min klass som är hur irriterande och omogen som helst -.-'
Intressen: Spela fotboll, fotografera, blogga, kompisar
Under fritiden: Det som står över :)
senaste person du kramade: Evelina :) <3
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma, kanske
Vad drack du senast: Läsk
Vill du ha barn: Ja, men inte nu :o :o :o
Längtar du till din nästa födelsedag: Yes, fjortis 8D
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Nej, har redan ätit massa godis :p  
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inget. Kaffe är äckligt :p
Använder du hudkräm: Ibland
Micro-pop eller poppa själv: Micropopcorn! :D :D
Brukar du baka: Muffins och Kladdkaka :)(:
Röstade du i det senaste valet: Kommer aldrig få göra det om jorden går under :o
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Break your heart - Taio Cruz
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Mina fobier och blod och äckliga saker :s
Har du pengar på mobilen: Jag har abonnemang :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: